KONTAKT  792 411 494

Regulamin sklepu

Informacje Ogólne: 
1. Właścicielem sklepu CafeAmor.pl jest firma N-TECH ul. Stalowa 14, 41-948 Piekary Śląskie, NIP: 6451690369 REGON: 241101071 Kontakt: email: cafeamor@cafeamor.pl , tel. 792 411 494, tel. Godziny kontaktu 9.00 - 17.00

2. Konsument albo przedsiębiorca składający zamówienie w portalu CafeAmor.pl akceptuje jego regulamin;
3. Ceny towarów znajdujące się w portalu CafeAmor.pl zawierają podatek VAT; 
4. Konsument albo przedsiębiorca chcący otrzymać na zamówiony towar fakturę VAT podaje prawdziwe niezbędne do jej wystawienia dane w procesie rejestracji konta albo w procesie składania zamówienia;
5. Konsumentami albo przedsiębiorcami korzystającymi z portalu CafeAmor.pl mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny (Dz.U.1964.16.93); 
6. Oferta portalu CafeAmor.pl jest ważna tylko na terytorium Unii Europejskiej.

Zamówienie:
1. W celu złożenia zamówienia, nie ma obowiązku rejestracji i zakładania konta w sklepie.

2. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostępność towaru w magazynie własnym lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części lub wszystkich produktów składających się na zamówienie, klient zostanie poinformowany o tym fakcie drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszego postępowania.

3. W szczególnych wypadkach czas realizacji może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy Klienta telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

4. Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

5. Składając zamówienie klient składa jednocześnie propozycję zawarcia umowy.
6. Momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment odbioru zamówionego towaru przez klienta od dostawcy (kuriera lub listonosza).

7. Na termin otrzymania paczki składa się czas realizacji i czas dostawy.

8. Co do zasady realizacja zamówienia rozpoczyna się:

a) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili zaksięgowania pieniędzy na koncie firmy za zamówiony towar

b) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia

9. Szczegóły realizacji zamówień nietypowych będą ustalane indywidualnie z klientem.

Wysyłka: 
1. Nasze kawy są zawsze świeżo palone, dlatego nie obiecujemy dostawy następnego dnia po zamówieniu. Jeśli mamy wybrać pomiędzy świeżością i smakiem a szybką przesyłką wybieramy to pierwsze! 
2. Czas dostawy zamówienia kawy wynosi ok. 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Jeśli w momencie złożonego zamówienia Prażalnia będzie przygotowywała taką samą mieszankę na inne zlecenie czas Państwa oczekiwania może ulec skróceniu do 2 dni. 
3. Czas dostawy zamówienia innych produktów niż kawa to ok. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.

4. Wszystkie wysyłki realizowane są poprzez firmę kurierską lub Paczkomaty Inpost

6. Oferujemy możliwość wysyłki złożonych zamówień w następującyh formach:

Patrz zakładka Dostawy i Płatności

Wyboru rodzaju paczki, jak również sposobu płatności dokonują Państwo przy składaniu zamówienia.

7. W szczególnych wypadkach czas realizacji może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy Klienta telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
8. Odbiór osobisty jest możliwy. 

Reklamacje i Zwroty:

1. W przypadku problemów z sprzedanym produktem, prosimy o składanie reklamacji drogą e-mailową na adres biuro@cafeamor.pl

2. Towar oferowany w sklepie internetowym CafeAmor.pl można zwrócić w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych i niezniszczonych - oryginalnie pakowana kawa lub inny produkt.

3. Warunkiem podstawowym uwzględnienia reklamacji jest dokładny opis powodu reklamacji. W przypadku braku opisu nie będziemy mogli ustosunkować się do reklamacji.
4. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć dowód sprzedaży oraz ewentualnie numer konta bankowego w przypadku, gdy chcą państwo zwrotu pieniędzy, a nie wymiany towaru.

5. Zwrot pieniędzy następuje przelewem na Państwa rachunek bankowy w ciągu 7 dni po otrzymaniu przez nas towaru i zwracana jest kwota wyłącznie za odesłane produkty bez kosztów przesyłek.

6. Niewłaściwe zabezpieczenie zwracanego towaru może być podstawą do wykluczenia prawa zwrotu z winy kupującego. Jeżeli zwracane towary zostaną zniszczone, stłuczone lub zgnieciona na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

7. Towar, którego zwrot, reklamacja, wymiana nie zostanie uznana (odesłanie po upływie wymaganego terminu, brak rachunku, pisma reklamacyjnego, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, używany, itp.) będzie odesłany na koszt klienta.

8. Nigdy nie wysyłamy towarów w uszkodzonych opakowaniach - mogą one ulec zniszczeniu wyłącznie podczas transportu albo nieostrożnego rozpakowywania przesyłek. Uszkodzenia powstałe podczas transportu muszą być zgłoszone kurierowi podczas odbierania przesyłki i udokumentowane stosownym protokołem szkody. W przeciwnym wypadku reklamacja ich dotycząca nie będzie uwzględniona.

9. Wybranie kawy mielonej jest jednoznaczne z wybraniem usługi mielenia. Każdą kawę mielimy na życzenie klienta. Nie ma więc możliwości jej zwrotu.
10. Nabywca który jest podmiotem gospodarczym nie ma możliwości zwrotu towaru.
11. Do momentu całkowitej zapłaty za fakturę, paragon towar pozostaje własnością sprzedawcy. 
12. Zgodnie z art. 558 par1.kc odpowiedzialność NTECH względem Nabywcy, który jest podmiotem gospodarczym z tytułu rękojmi, zostaje wyłączona.

Płatność:

1. Do każdego złożonego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny albo fakturę VAT.

2. Paragon fiskalny jest wystawiany do każdego zamówienia, gdy nie zostały w nim podane odpowiednie dane pozwalające wystawić fakturę VAT. Wydruk jest dołączany do przesyłki. Jeżeli paczka została Państwu doręczona, to znaczy, iż paragon fiskalny również musiał do Państwa dotrzeć.

3. Faktura VAT Jeżeli życzą sobie Państwo otrzymać do złożonego zamówienia fakturę VAT, prosimy o podanie prawidłowych danych umożliwiających jej wystawienie w procesie rejestracji konta albo składania zamówienia. W takim przypadku faktura VAT jest dołączana do przesyłki. Jeżeli paczka została Państwu doręczona, to znaczy, iż faktura VAT również musiała do Państwa dotrzeć.

4. W przypadku niewystawienia faktury VAT wskutek niepodania danych, wystawienia nieprawidłowej faktury VAT wskutek podania błędnych danych, zagubienia albo zniszczenia otrzymanej faktury,wystawienie i wysłanie jej duplikatu podlega opłacie w wysokości 20,00 zł brutto.

5. Sposoby płatności:

a) Przelew bankowy Przedpłata na rachunek bankowy za złożone zamówienie na podstawie wystawionej faktury proforma - jest ona wysyłana jako załącznik do e-maila potwierdzającego zamówienie. Konto: ING Bank Śląski Nr konta: 14 1050 1621 1000 0092 0441 8306 N-TECH ul. Stalowa 14, 41-948 Piekary Śląskie

b) Szybkie płatności - Shoper l

Błyskawiczne płatności internetowe dokonywane przy pomocy e-przelewów, kart kredytowych etc.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A

c) Pobranie

Płatność gotówką kurierowi doręczającemu przesyłkę.

d) Przy odbiorze osobistym
6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Polityka Prywatności

1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, dostawy i obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu CafeAmor.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Są one gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.

Postanowienia końcowe:
1. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks Cywilny (Dz.U.1964.16.93);
2. W odniesieniu do przedsiębiorców sądem właściwym dla wszelkich spraw spornych związanych z każdą działalnością portalu CafeAmor.pl jest sąd miejscowo właściwy według miejsca siedziby firmy NTECH.
3. W odniesieniu do konsumentów właściwość sądu jest ustalana według odpowiednich artykułów Kodeksu Cywilnego oraz innych stosownych ustaw obowiązujących na terytorium Polski.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl