KONTAKT  792 411 494

Reklamacje i Zwroty

W przypadku problemów z sprzedanym produktem, prosimy o składanie reklamacji drogą e-mailową na adres biuro@cafeamor.pl. Wszystkie ewentualne reklamacje, skargi i uwagi zostaną rozpatrzone w możliwie najkrótszym terminie. W przypadku ich uwzględnienia zaproponujemy satysfakcjonujące dla Państwa rozwiązanie zaistniałego problemu. 

Reklamacje dotyczące niezgodności faktycznie otrzymanych produktów ze złożonym zamówieniem, muszą być dobrze udokumentowane.

 

Nigdy nie wysyłamy towarów w uszkodzonych opakowaniach - mogą one ulec zniszczeniu wyłącznie podczas transportu albo nieostrożnego rozpakowywania przesyłek. Uszkodzenia powstałe podczas transportu muszą być zgłoszone kurierowi podczas odbierania przesyłki i udokumentowane stosownym protokołem szkody. W przeciwnym wypadku reklamacja ich dotycząca nie będzie uwzględniona.

Towar oferowany w sklepie internetowym CafeAmor.pl można zwrócić w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych i niezniszczonych - oryginalnie pakowana kawa. Warunkiem podstawowym uwzględnienia reklamacji jest dokładny opis powodu reklamacji. W przypadku braku opisu nie będziemy mogli ustosunkować się do reklamacji. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć dowód sprzedaży oraz ewentualnie numer konta bankowego w przypadku, gdy chcą państwo zwrotu pieniędzy, a nie wymiany towaru.

 

Zwrot pieniędzy następuje przelewem na Państwa rachunek bankowy w ciągu 7 dni po otrzymaniu przez nas towaru i zwracana jest kwota wyłącznie za odesłane produkty bez kosztów przesyłek.

 
Niewłaściwe zabezpieczenie zwracanego towaru może być podstawą do wykluczenia prawa zwrotu z winy kupującego. Jeżeli zwracane towary zostaną zniszczone, stłuczone lub zgnieciona na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

 

Towar, którego zwrot, reklamacja, wymiana nie zostanie uznana (odesłanie po upływie wymaganego terminu, brak rachunku, pisma reklamacyjnego, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, używany, itp.) będzie odesłany na koszt klienta.

 

Wybranie kawy mielonej jest jednoznaczne z wybraniem usługi mielenia. Każdą kawę mielimy na życzenie klienta. Nie ma więc możliwości jej zwrotu.

Nabywca który jest podmiotem gospodarczym nie ma możliwości zwrotu towaru.
Do momentu całkowitej zapłaty za fakturę, paragon towar pozostaje własnością sprzedawcy. Zgodnie z art. 558 par1.kc odpowiedzialność NTECH względem Nabywcy, który jest podmiotem gospodarczym z tytułu rękojmi, zostaje wyłączona.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl